ویلایی ۵ خوابه اقساطی

2,850,000 درهم
علاقه مندی
پیشنهاد ویژه

بررسی اجمالی

  • آخرین بروز رسانی:
  • آذر ۲۷, ۱۴۰۲
  • 5 اتاق خواب ها
  • 5 حمام
  • 3,542.00 m2

توضیحات ملک

با پلان های باز، سقف های بلند و پنجره های بزرگ، هر ویلا در نور طبیعی غوطه ور شده و فضایی دلپذیر و با طراوت را ایجاد می کند. علاوه بر فضای داخلی جادار، پارک گرینز در داماک هیلز ۲ به ساکنان دسترسی به امکانات رفاهی زیادی از جمله پارک‌های سرسبز، امکانات تفریحی، و حس اجتماعی که سبک زندگی واقعا استثنایی را تقویت می‌کند، می‌دهد. چه به دنبال یک خلوتگاه آرام و چه به دنبال یک مرکز اجتماعی پر جنب و جوش باشید، این ویلاها هر نیاز شما را برآورده می کنند و نوید یک تجربه زندگی مجلل را می دهند که به طور یکپارچه با زیبایی محیط طبیعی ترکیب می شود.

امکانات ویلایی ۵ خوابه با قیمت اقساطی:


با امکانات انحصاری و در سطح جهانی ویلاهای پارک گرینز داماک هیلز ۲ سبک زندگی خود را ارتقا دهید. این ویلاها امکانات فراوانی را فراهم می کنند که یک سبک زندگی راحت را تضمین می کند. استخر شنا، منطقه بازی کودکان، مسیر دوچرخه سواری، مسیر دویدن و بسیاری دیگر وجود دارد. در پارک گرینز، تمام جزئیات به دقت در نظر گرفته شده است تا آسایش و راحتی شما را افزایش دهد که واقعاً اوج زندگی مدرن را نشان می دهد. برای کسانی که عاشق معاشرت و سرگرمی هستند.

ویلایی 5 خوابه اقساطی

نقشه اصلی:

Park Greens at Damac Hills 2 منطقه ای است که توسط Damac Properties طراحی شده است. این مجتمع مسکونی مجلل در دبی به طور استراتژیک برای به حداکثر رساندن فضاهای سبز ساخته شده است و اطمینان حاصل می کند که ساکنان در هر نقطه توسط زیبایی طبیعت احاطه شده اند. این منطقه دارای ترکیبی هماهنگ از ویلاهای بزرگ است که با شبکه های جاده ای با طراحی خوب برای دسترسی آسان به هم متصل شده اند. پارک گرینز با پارک‌های سرسبز، مسیرهای پیاده‌روی زیبا و زمین‌های گلف در کلاس جهانی، سبک زندگی استثنایی را ارائه می‌ دهد که برای علاقه‌مندان به فضای باز و کسانی که به دنبال محیطی آرام هستند، بهترین انتخاب می باشد.

منطقه:

ویلاهای پارک گرینز که در داماک هیلز ۲ واقع شده است، از موقعیتی عالی در یکی از پرطرفدارترین شهرک های مسکونی دبی می باشد. این منطقه منحصر به فرد در موقعیت مناسب و با دسترسی آسان به بزرگراه های اصلی می باشد و به شما امکان می دهد در عرض چند دقیقه به مرکز شهر پر جنب و جوش دبی برسید. این ویلاها احاطه شده توسط مناظر سرسبز و زمین های گلف خیره کننده، پارک گرینز یک گزینه عالی برای فرار از شلوغی زندگی شهری است و البته در نزدیکی امکانات ضروری، مدارس، کلینیک درمانی و سوپرمارکت قرار دارد.

شماره ملک: 32346
قیمت: 2,850,000 درهم
متراژ: 3,542.00 m2
زیر بنا: 2,758.00 m2
اتاق خواب ها: 5
حمام: 5
امکانات بیرونی
استخر
بالکن
پارکینگ
حمام
دیگر امکانات
آشپزخانه مجهز
ساحل اختصاصی
سالن ورزشی
سینما روم
فضای سبز
لاندری
مبله(فرنیش)
  • جست و جوی پیشرفته

    0 درهم تا 500,000,000 درهم

  • لیست املاک

مقایسه لیست ها

کارشناس مارکتینگ سون سنچری