نتایج جستجوی شما

گرانترین محله ها برای خرید و اجاره خانه در دبی

نوشته شده توسط admin در ۱۲ دی ۱۴۰۱
۰

دبی یکی از برترین مقاصد گردشکری در دنیاست و سالانه مسافران زیادی از گوشه و کنار دنیا برای بازدید از این شهر زیبا به گران ترین مناطق دبی سفر می کنند.

همچنین این شهر یکی از شهرهایی است که درصد زیادی از جمعیتش را مهاجران تشکیل داده اند، مهاجرانی که از کشورهای مختلف دنیا مانند هند، فیلیپین، پاکستان،ازبکستان ، فرانسه، آلمان ، روسیه ، کشور عزیزمان ایران و …. به دبی آمده اند.

با توجه به اقتصاد سالم این شهر و پایین بودن نرخ بیکاری، همچنین نداشتن مالیات بر درآمد دبی بهترین گزینه برای مهاجرانی است که قصد کار، زندگی و تحصیل را دارند.

حجم زیاد گردشکر و مهاجر موجب رونق حوزه املاک و مستغلات در شهر دبی شده است و داشتن اطلاعات در رابطه با محله های مختلف این شهر و آشنایی با قیمت خرید ، فروش و اجاره به انتخاب درست برای سکونت کمک شایانی خواهد کرد.

در این مقاله قصد داریم گران ترین مناطق دبی برای سکونت را به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب آکاهانه ای برای سکونت در دبی داشته باشید.

گران ترین مناطق دبی

گران ترین مناطق دبی برای سکونت

پالم جمیرا دبی

پالم جمیرا به دلیل ساحل شنی و معماری بی نظیر آن که به شکل نخل طراحی شده است، در بین مهاجران،گردشگران و خود مقیمان کشور امارات بسیار محبوب می باشد.

این منطقه از گرانترین محله های دبی برای اقامت محسوب می شود،دسترسی به ساحل زیبای شنی، هتل ها و اماکن تفریحی جذاب، برج العرب به عنوان تنها برج ۷ ستاره دنیا و هم چنینی طراحی خانه های ساحلی، این منطقه را به یکی از گرانترین مناطق برای اقامت تبدیل کرده است.

دبی مارینا

در غرب شهر دبی در امتداد جاده شیخ زاید منطقه ای ساحلی است که عموما مهاجران اروپایی و روس در این محله اقامت دارند، دسترسی اسان به مترو، ساحل زیبا، برج های بی نظیر، کانال آب مملو از کشتی های تفریحی، کافه ها و رستوران های بی نظیر و نزدیکی به جزیره مصنوعی بلو واترز تنها بخشی از جذابیت های این محله برای زندکی است.

برای خانوغاده هایی که با فرزندان خود به دبی مهاجرت کرده اند، زندگی در این منطقه بسیار جذاب خواهد بود. پیاده روی در کنار کانال زیبای دبی مارینا در فصول سرد سال تجربه ای لذت بخش را برای مقیمین این منطقه رقم می زند.

دبی مارینا مال یکی از بهترین مرکز خریدهای دبی نیز در این منطقه واقع شده است.

همچنین هتل های ۴ و ۵ ستاره زیادی در این محدوده میزبان توریستهای کشورهای مختلف می باشد.

داشتن امکانات تفریحی رفاهی فوق موجب شده است که دبی مارینا به یکی از لوکس ترین مناطق دبی تبدیل شود، به صورتی که اگر از شرق دبی به سمت این محله بیایید گویا به شهری جدید وارد شده اید.

داون تاون

داون تاون دبی یا همان منطقه حوالی برج خلیفه از نظر موقعیت استراتژیک بهترین محله در قلب شهر محسوب می شود.

دسترسی آسان به تمامی مناطق دبی، حضور برج خلیفه به عنوان بلندترین برج دنیا، دبی مال از بزررگترین مال های دنیا در این محله، موجب محبوبیت بی نظیر و گران بودن قیمت اجاره و فروش خانه در این محله است.

آبنمای موزیکال برج خلیفه که از برترین جاذبه های توریستی دنیاست نیز در این منطقه وجود دارد.

هر شب این آب نما راس ساعت ۹:۳۰ دقیقه شروع به کار کرده و جمعیت زیادی از اقسا نقاط دنیا برای بازدید به این محل می آیند.

گران ترین مناطق دبی

جزیره مصنوعی بلو واترز

اگر به دنبال زندگی آرام در فضایی بی نظیر و ساحلی هستید، منطقه جزیره مصنوعی بلو واترز  در جنوب محله دبی مارینا انتخاب درستی است.

این جزیره کوچک و آرام امکانات رفاهی فراوان وهتل های بی نظیری برای اقامت داراست.

بیش از ۱۰۰ رستوران و کافه و همچنین بزرگترین پرخ و فلک دنیا معروف به عین دبی نیز در این جزیره قرار دارد.

موقعیت استراتژیک معماری بی نظیر و لوکس بودن محوطه از جمله مواردیست که این محله کوچک را به یکی از گرانترین و جذاب ترین منطقه برای اقامت تبدیل کرده است.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم بهترین و گران ترین مناطق دبی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در صورت انتخاب شهر دبی برای زندکی انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید.

ثبت دیدگاه

Your email address will not be published.

مقایسه لیست ها