نتایج جستجوی شما

مزایای خرید ملک در دبی برای ایرانیان

نوشته شده توسط admin در ۱۹ دی ۱۴۰۱
۰

خرید ملک در دبی و کشور امارات متحده عربی علی الخصوص شهر زیبا و مدرن دبی در طی سال های اخیر بسیار رواج پیدا کرده و مورد استقبال مهاجران زیادی از سرتاسر دنیا واقع شده است، تا حدی که با سفری کوتاه به شهر دبی با ملیت های مختلف در این کشور مواجه خواهید شد که نشان از مهاجر پذیر بودن شهر دارد. در همین راستا خرید ملک در دبی برای ایرانیان یکی از بهترین روش های سر مایه گذاری و کسب در آمد نیز محسوب می شود.

مزایای خرید ملک در دبی برای ایرانیان

با توجه به افزایش قیمت ملک در ایران ، این روزها تقریبا هر ایرانی با فروش خانه خود می تواند در شهر زیبا و توریسیتی دبی صاحب خانه شود. برای بسیاری از افراد این دغدغه وجود دارد که آیا خرید ملک در دبی و سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات در این شهر توجیح اقتصادی دارد یا خیر، در این مقاله به بررسی مزایای خرید آپارتمان و ملک در دبی پرداخته ایم و مقایسه ای بین قیمت آپارتمان در دبی و تهران انجام داده ایم.

دریافت اقامت امارات

اولین و مهمترین مزیت سرمایه گذاری و خرید ملک در دبی، دریافت اقامت کشور امارات و شهر دبی برای فرد و خانواده ( دختران مجرد، پسران ۱۸ سال به چایین، همسر و پدر و مادر ) اوست. امارات از جمله کشورهایی است که برای زندگی، تحصیل و اقامت نیاز به ویزا دارد، چرا که دریافت پاسپورت کشورهای حوزه خلیج فارس بسیار سخت است.روش های مختلفی برای دریافت اقامت کوتاه مدت و اقامت بلند مدت امارات( ویزای طلایی) وجود دارد که یکی از آن ها خرید خانه در دبی می باشد، بسته به میزان مبلغ سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات دبی می توانید ویزای ۲ تا ۱۰ ساله امارات را برای خود و عزیزانتان بگیرید.

خرید ملک در دبی برای ایرانیان

دریافت اجاره بهای بالا به صورت سالانه

اجاره یک واحد آچارتمان یک خوابه در یک محله متوسط دبی از ۵۵ هزار درهم تا ۷۵ هزار درهم می باشد.این مبلغ اجاره در شهر دبی به صورت سالانه به صاحب خانه پرداخت می شود و نحوه پرداخت بسته به موقعیت خانه از یک چک تا ۶ چک متغیر است. با این حساب شما با خرید یک آپارتمان ۱ خوابه در دبی حداقل ، در آمد ناشی از اجاره دراین شهر بسیار عالی است.

سرمایه گذاری دلاری

با توجه به شرایط اقتصادی ایران، بهترین سرمایه گذاری، سرمایه گذاری بر حسب دلار می باشد، با توجه به این موضوع خرید ملک در دبی با افزایش قیمت دلار برای شما ارزش افزوده خواهد داشت.

زندگی در شهر بدون مالیات

کشور امارات و شهر دبی در مقایسه با بسیاری از کشورهای و شهرهای دنیا به عنوان بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در حوزه املا ک محسوب می شود چرا که نسبت به سایر کشورها نیاز به پرداخت مالیات نیست و تورم آن بسیار کم و در برخی سالها منفی است.

خانه هایی زیبا و مدرن

اکر علاقه مند به زندگی لوکس و رویایی هستید ، دبی این امکان را به شما می دهد تا در برج های لوکس زیبا و شهری مدرن تجربه ای متفاوت داشته باشید. حداکثر عمر آپارتمان های بیشتر مناطق دبی ده تا ۱۵ سال است، همچنین به طور معمول آپارتمان ها ویوهایی بی نظیر و نور کیر عالی دارند.

خرید ملک در دبی برای ایرانیان

امنیت بالای دبی

امنیت این روزها حرف اول را در انتخاب مکان برای سرمایه گذاری و زندگی می زند، دبی یکی از امن ترین شهرهای دنیاست که بسیاری از مهاجران را از این منظر به خود جذب کرده است.

سیستم حمل و نقل عالی

یکی از مهم ترین موارد برای مهاجران در بدو ورود به هر کشوری، بستر مناسب برای حمل و نقل و دسترسی آسان به تمامی نقاط شهر است.دبی با داشتن سیستم حمل و نقل هوشمند توانسته است این بستر مناسب را فراهم کند.

کلام آخر

انتخاب کشور و شهر مناسب برای سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات کار دشواری است که نیاز به بررسی جامع دارد، مزایای فوق در کنار بسیاری مزایای دیگر، عواملی است که هر فردی را مجاب به خرید خانه در دبی می کند. اگر علاقه مند هستید که در دبی در حوزه املاک سرمایه گذاری کرده و با مزایای بیشتر این انتخاب آشنا شید، مشاوران ما به صورت شبانه روزی در جهت ارائه مشاوره صادقانه در خدمت شما هستند.

ثبت دیدگاه

Your email address will not be published.

مقایسه لیست ها