نتایج جستجوی شما

قیمت خونه در دبی

نوشته شده توسط سون سنچری در ۲۵ تیر ۱۴۰۳
۰

امارات یکی از بهترین کشورهای خاورمیانه است که بستر مهم خرید خانه را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است. قیمت خونه تو دبی همانند بسیاری از شهرهای امارات متحده عربی بستگی به موقعیت مکانی و فضای زندگی، پلان و امکانات رفاهی موجود متفاوت و مختلف دارد. در راستای رونق خرید و فروش خانه در دبی با توجه به قیمت خانه‌های موجود در این شهر لوکس، سایت‌ها و پلتفرم‌های مختلفی طراحی شده است. اما در حال حاضر در مجموع قیمت یک آپارتمان در دبی از ۱۶۰۰۰۰ درهم شروع می‌شود و برای واحدهای آپارتمانی مجلل و باشکوه‌تر به ۴۵۰۰۰۰۰۰ درهم می‌رسد. در ادامه به بررسی قیمت خونه در دبی می‌پردازیم، برای اطلاع بیشتر در این خصوص با ما همراه شوید.

قیمت آپارتمان در دبی

هزینه معقول و قیمت خونه در دبی، مهم‌ترین عاملی می‌باشد که این شهر را به یکی از جذاب‌ترین مراکز سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات در جهان تبدیل کرده است. در حال حاضر یکی از عواملی که در شروع سرمایه‌گذاری برای ما اهمیت بسیار دارد، منطقی بودن و مقرون به صرفه بودن هزینه‌ها می‌باشد. قیمت خونه تو دبی کمتر از چیزی است که فکر می­کنید و به عواملی مانند موقعیت مکانی ملک، امکانات رفاهی، متراژ هر واحد، تعداد اتاق خواب، نوع شرکت ساخت و ساز و… وابسته می­باشد. قیمت خونه در دبی به تومان به علت تفاوت شرکت­های ساختمانی متفاوت است.

قیمت خونه در دبی

در حال حاضر به طورکلی می­توان گفت که املاک مقرون به صرفه در دبی اصولا آپارتمان­‌ها یا استودیوهای کوچک‌تر هستند که در محله‌­های مقرون به صرفه‌­تر واقع شده‌­اند. قیمت خونه در دبی مقرون به صرفه می‌تواند از ۲۰۰۰۰۰ درهم تا ۶۰۰۰۰۰ درهم باشد. متوسط‌ ترین قیمت خونه تو دبی به پول ایران شامل آپارتمان­های بزرگ‌تر، خانه­‌های شهری یا ویلاهای کوچکتر است. این املاک اصولا در محله‌­های مرفه با امکانات رفاهی خوب یافت می­شوند. قیمت ملک میان­‌رده می­تواند از ۶۰۰۰۰۰ درهم تا ۱۵۰۰۰۰۰ درهم  باشد.

قطعا قیمت خانه در دبی و در قسمت محله‌های لوکس و گران قیمت همانند محله جمیرا، خیابان داون تاون، نخل جمیرا، خیابان شیخ زائد (ساختمان برج خلیفه در آن واقع شده است) هزینه و قیمت بیشتری نسبت به سایر محله‌های معمول در دبی دارد. برای آشنایی با قیمت خونه تو دبی، در ادامه به بررسی این موارد می‌پردازیم.

قیمت خونه در دبی
  • اینترنشنال سیتی (ارزان): ۴۰۰.۰۰۰ درهم، ۶.۴۴۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
  • ارجان (ارزان): ۴۳۰.۰۰۰ درهم، ۶.۹۲۳.۶۰۰.۰۰۰ تومان
  • دبی سیلیکون اوسیس (متوسط و اقتصادی): ۴۵۰.۰۰۰درهم، ۷.۲۴۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان
  • جمیرا ویلیج سرکل (متوسط و اقتصادی): ۵۲۰.۰۰۰ درهم، ۸.۳۷۲.۴۰۰.۰۰۰ تومان
  • اسپورت سیتی (متوسط و اقتصادی): ۵۸۹.۰۰۰ درهم، ۹.۴۸۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان
  • بیزنس بی (شیک و لاکچری): ۸۲۳.۰۰۰ درهم، ۱۳.۲۵۰.۳۰۰.۰۰۰ تومان
  • دبی هیلز استیت (شیک و لاکچری): ۱.۱۱۰.۰۰۰درهم، ۱۷.۷۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
  • داون تاون (شیک و لاکچری): ۱.۲۰۰.۰۰۰ درهم، ۱۹.۳۲۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
  • پالم جمیرا (شیک و لاکچری): ۳.۳۰۰.۰۰۰ درهم، ۵۳.۱۳۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

شرایط خرید ملک در دبی

داشتن شرایطی مانند، حداقل مبلغ قیمت خونه در دبی به درهم، برای متقاضیان وجود دارد که الزامی است حتما از آن‌ها اطلاع داشته باشید و بعد از بررسی هر یک از این شرایط، به خرید خونه در دبی اقدام کنید.

  1. اولین شرایط خرید خانه در دبی داشتن حدودا ۴۰۰ هزار درهم پول امارات متحده عربی یا حدود ۶ میلیارد تومان به پول ایران است.
  2. مطابق با ماده ۴ قانون شماره ۷ سال ۲۰۰۶ خرید ملک در امارات متحده عربی، افراد خارجی تنها اجازه دارند در مناطق آزاد امارات مثل برخی مناطق دبی، ملک دلخواه خود را خریداری کنند.
  3. فرد متقاضی اجازه استفاده از وام مسکن را ندارد؛ اما می‌تواند از قابلیت خرید اقساطی خانه در دبی استفاده کند.
  4. پس از خرید ملک، تا ۳ سال امکان فروش آن وجود ندارد.
  5. توجه داشته باشید که پس از دریافت ویزای مخصوص خرید ملک در دبی، اجازه کار کردن در کشور امارات را ندارید و برای ثبت شرکت و شروع فعالیت و کار، بایستی از خدمات دیگر ویزا همانند ویزای طلایی استفاده کنید.
قیمت خونه در دبی

کلام آخر

دبی به علت موقعیت جغرافیایی مناسب، زیر ساخت‌های پیشرفته، امنیت بالا و فرصت‌های سرمایه‌گذاری فراوان مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران خارجی قرار گرفته است. در این مطلب قصد داشتیم شما را با قیمت خونه در دبی آشنا کنیم. از شما تشکر می‌کنیم که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید.

ثبت دیدگاه

Your email address will not be published.

مقایسه لیست ها