نتایج جستجوی شما

خرید برای همه مسافران و توریست ها تجربه ای جذاب

نوشته شده توسط کارشناس مارکتینگ سون سنچری در ۱۷ دی ۱۴۰۲
۰

خرید برای همه مسافران و توریست ها تجربه ای جذاب و بخش مهمی از سفر و زندگی محسوب می شود. ایرانیان نیز از این قائله مستثنی نبوده و شهر دبی یکی از انتخاب های ایرانیان برای خرید می باشد. مراکز خرید متعددی در دبی برای خرید وجود دارند که برای ایرانیان مقصد خرید محسوب می شوند . در این مقاله به مال ها و مراکز خرید مورد توجه ایرانیان اشاره می کنیم. بهتر است قبل از سفر به دبی در رابطه با مال ها و مراکز خرید دبی اطلاعات کامل داشته باشید.

بهترین مراکز خرید دبی

یکی از جذاب ترین بخش های شهر دبی ، مراکز خرید متنوع و بسیار لوکس آن می باشد. مال ها و مراکز خرید بزرگ و کوچک زیادی در سطح شهر می باشد که در زیر به مهمترین آ نها اشاره می شود.

  • Mall of the Emirates

امارات مال با بیش از ۷۰۰ فروشگاه متنوع در حوره پوشاک، زیبایی، رستوران و … در مرکز شهر دبی و با دسترسی عالی قرار دارد. این مرکز خرید که در آن پیست اسکی دبی قرار داد بسیار مورد توجه توریست ها می باشد، دسترسی به این مال بسیار آسان و در کنار مترو قرار گرفتعه است.

مراکز خرید دبی

یکی از شعب فروشگاه زنجیره ای کارفور در این مال قرار دارد و همه روزه میزبان افراد ریادی می باشد، تقریبا تمامی بانک ها و برندها در این مرکز خرید شعبه داشته و  انتخاب خوبی برای خرید در زمان های تخفیف می باشد.

  • دبی مال (The Dubai Mall)

این مال در منطقه داون تاون دبی و با فاصله کمی از برج خلیفه قرار دارد، دبی مال با بیش از ۱۲۰۰ قروشگاه به عنوان بزرگترین مال خاورمیانه شناخته می شود.  فروشگاه، رستوران، سینما و اکواریوم تنها بخشی از جدابیت های این مال می باشد.

  • ابن بطوطه (Ibn Battuta Mall)

هر بخش از این مرکز خرید را با توجه به معماری یک کشور ساخته اند و بخش ایران این مال بسیار زیبا می باشئ، ئذ حال حاضر فروشگاه استار باکس در قسمت ایران این مرکز خرید شعبه ای با معماری ایرانی راه اندازی کرده است.۲۷۰ فروشگاه متنوع و با قیمت مقرون به صرفه در این مرکز خرید واقع شده است. این مرکز خرید به دلیل نزدیکی به مترو و  داشتن فروشگاه هایی با قیمت مناسب بهترین انتخاب برای ایرانیان می باشد.

  • دبی اوتلت مال (Outlet Mall)

دبی اوتلت مال در منطقه دبی لند و مقصدی جذاب برای خرید می باشد، که در شهر دبی، امارات متحده عربی واقع شده است. این مرکز خرید با تنوع برندها و فروشگاه ها انتخابی بسیار مناسب می باشد. در اینجا چند نکته کلیدی در مورد دبی اوتلت مال آورده شده است:

مرتب کردن مراکز خرید دبی بر اساس هزینه مناسب

انتخاب مراکز خرید و مال هایی که برندهای مقرون به صرفه و یا به اصطلاح اوتلت داشته باشند موضوع بسیار حائز اهمیتی می باشد، در این بخش به ترتیب مال هایی که برای خرید گزینه ای مقرون به صرفه است آورده شده اند.

  • دبی اوتلت مال

اوتلت مال جایی است که افراد می توانند محصولات  را به طور مستقیم از تولید کنندگان یا خرده فروشان با قیمت های تخفیف دار تهیه کنند. در اوتلت مال دبی عمدتا برندهای با کیفیت با قیمت مناسب ارائه می شود .

تنوع برنددر  دبی اوتلت مال دارای طیف متنوعی از برندها در دسته های مختلف، از جمله مد و پوشاک، لوازم الکترونیکی، کفش، لوازم جانبی، اسباب بازی و غیره است. یکی از جذابیت های اصلی دبی اوت لت مال جشنواره های تخفیف آن می باشد. در دوره های مختلف تخفیف و جشنواره ها مانند سال نو میلادی و یا جشنواره تخفیف ماه مبارک رمضان فروشگاه ها اجناس خود را با تخفیف وییژه ارائه می دهند.

دبی اوتلت مال در بخش‌ها ی مختلف سازمان‌دهی شده و برای بازدیدکنندگان دسترسی به همه برندها به آسالنی میسر می شود. معمولاً فروشگاه‌های مد، فروشگاه‌های لباس ورزشی، فروشگاه‌های لوازم خانگی و … می باشد.

مراکز خرید دبی

دبی اوت لت مال در دبی لند، یک مقصد سرگرمی مهم در دبی واقع شده است. موقعیت مکانی آن باعث شده است که هم برای ساکنین و هم برای گردشگرانی که از شهر بازدید می کنند قابل دسترسی باشد.

این مرکز خرید علاوه بر خرید، گزینه های تفریحی زیادی برای کودکان و بزرگسالان مانند سینما و رستوران های مختلف را دارد. بازدیدکنندگان می توانند در طول بازدید خود از خرید کامل و تجربه تفریحی لذت ببرند.

مرکز خرید اوت لت دبی اغلب میزبان رویدادها، جشنواره ها و فعالیت هایی است تا تجربه خرید لذت بخش تری را داشته باشید. برای کسب اطلاعات به روز در مورد دبی اوت لت مال، از جمله تعداد فروشگاه ها، تبلیغات فعلی و ساعات کار، توصیه می شود وب سایت رسمی این مال مراجعه کنید یا مستقیماً با مرکز خرید تماس بگیرید. علاقه مندان به خرید می توانند طیف گسترده ای از محصولات را بررسی کنند و در عین حال از قیمت های تخفیف دار ارائه شده توسط فروشگاه های اوت لت استفاده کنند.

بازارهای سنتی دبی

در دبی بازارهای زیبایی با سبک بازارهای قدیمی ساخته شده اندمانند سوق بهار و سوق ذهب می باشد.

  • سوق البهارات: یک بازار سنتی که محصولات ادویه ای، چای، و انواع داروهای سنتی را ارائه می‌دهد.
  • سوق الذهب: معروف به بازار طلا و جواهرات، جایی که می‌توانید انواع زیورآلات و سکه‌های طلا را پیدا کنید.

خرید در فستیوال‌ها در دبی

خرید و حضور در فستیوال‌های خرید مختلف که در طول سال در دبی برگزار می‌شوند، اغلب با تخفیفات ویژه همراه است، این تخفیف ها و فستیوال ها دبی را به مرکزی برای خرید در منطقه خاورمیانه تبدیل کرده است، نزدیکی دبی به ایران موجب این شده است که اغلب ایرانیان در این فستیوال ها برای خرید به دبی بیایند.

قوانین خرید کردن در دبی

  • قوانین و مقررات خرید در دبی ممکن است با کشورهای دیگر متفاوت باشد، بنابراین مطالعه و آشنایی با آنها مهم است. برخی از فروشگاه ها قوانین آسانی برای بازگشت و یا تعویض کالای خریداری شده دارا می باشند و به راحتی در دوره معینی کالای شما را پس می گیرند. در حالی که در برخی برندها مانند سان اند سند تنها امکان تعویض کالا در دوره ای محدودامکان پذیر می باشد.در کل شهر دبی در حوزه خرید برای مشتریان امکانات زیادی را ارائه می دهد.

پرداخت با کارت های بین‌المللی

  • بیشتر مغازه‌ها و مراکز خرید در دبی پرداخت با کارت‌های بین‌المللی را قبول می‌کنند. بنابراین استفاده از کارت های بین المللی به راحتی مقدور است، برای ایرانیان به دلیل عدم امکان استفاده از کارت های بانکی، همه بانک ها مجهز به صرافی برای تبدیل پول می‌باشد.

نتیجه گیری

قبل از شروع به خرید، بهتر است مطالعه و تحقیق کافی در مورد مکان‌ها و قوانین خرید در دبی انجام شود تا تجربه خرید شما لذت‌بخش و بدون مشکل باشد.

ثبت دیدگاه

Your email address will not be published.

مقایسه لیست ها