click to enable zoom
بارگذاری...
ما هیچ نتیجه ای پیدا نکردیم
باز کردن نقشه
View Roadmap Satellite Hybrid Terrain موقعیت من تمام صفحه قبلی بعدی
جستجوی پیشرفته
نتایج جستجوی شما

ثبت شرکت در دبی

نوشته شده توسط admin در ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
۰

امروزه دبی نگین درخشان خلیج فارس با زیر ساخت‌های مدرن و قوانین تجاری جذاب، یک مقصد ایده‌آل برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان از سراسر جهان محسوب می‌شود. به‌همین منظور ثبت شرکت در دبی به لطف یک محیط کسب و کار پویا و حمایت‌های دولت امارات به فرآیندی ساده و سریع تبدیل شده است. در ضمن با ثبت شرکت در کشور امارات می‌توانید از مزایایی نظیر مالیات صفر درصدی، مالکیت کامل شرکت خود و دسترسی به بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی بهره‌مند شوید. چنانچه قصد دارید کسب و کار خود را توسعه دهید و یا قصد اخذ اقامت دبی و امارات را برای خود و خانواده‌تان دارید با ما همراه باشید تا شما را با مراحل راه اندازی شرکت در این شهر زیبا و مزایای آن بیشتر آشنا کنیم.

ثبت شرکت در دبی

مزایای ثبت شرکت در دبی چیست؟

یکی از مهم‌ترین مزایای ثبت شرکت در دبی، عدم وجود مالیات بر درآمد شرکت‌ها در این شهر است و این بدان معنی بوده که تمام سود حاصل از فعالیت شرکت به شما تعلق خواهد گرفت. مزیت دیگر ثبت شرکت در این شهر این است که به مدرک زبان نیازی ندارید.

مالیات بر درآمد صفر و هزینه زندگی در دبی به نسبت درآمدها بسیار مناسب است و این یک مزیت مهم کار و زندگی در این شهر محسوب می‌شود. یک مزیت مهم دیگر راه اندازی شرکت در این شهر هیجان‌انگیز این است که پروسه زمانی بسیار کوتاهی دارد و می‌توانید به‌راحتی شرکت خود را ثبت کنید.

در ضمن شرکت‌های ثبت شده در امارات از مزایای مالی زیادی نظیر شرکت در مناقصات دولتی، افتتاح حساب بانکی، تجارت آزاد در بازارهای جهانی و معافیت مالیاتی برخودار هستند. اما مهم‌ترین مزیت ثبت شرکت در این شهر این است که مالکیت صد در صدی شرکت در اختیار شماست و می‌توانید شرکت خود را در دبی بدون کفیل اماراتی ثبت کنید.

ثبت شرکت در دبی و اخذ اقامت

کشور امارات متحده عربی و شهر دبی یکی از بهترین اماکن برای ثبت شرکت و آغاز فعالیت‌های اقتصادی به‌شمار می‌رود. علت این قضیه این بوده که کشور امارات جهت رشد اقتصادی در کشورش قوانین ساده و راحتی را برای تاجران و اقتصاددان‌ها در نظر گرفته است.

ثبت شرکت در دبی

برای نمونه با ثبت شرکت در دبی امکان دریافت ویزا همراه برای همسر و فرزندانتان برای شما فراهم است و می‌توانید با ثبت شرکت اقدام به دریافت اقامت سه ساله امارات که قابلیت تمدید به صورت نامحدود را دارد، فرمایید.

بهترین مجوز ثبت شرکت برای ایرانیان چیست؟

انتخاب بهترین مجوز برای ثبت شرکت در دبی یکی از تصمیمات مهمی است که بر آینده کسب و کار شما در این شهر تاثیرگذار خواهد گذاشت. خوشبختانه با توجه به قوانین منعطف و محیط تجاری پویای دبی، ایرانی‌ها می‌توانند از طیف گسترده‌ای از مجوزها برای ثبت شرکت خود در این شهر بهره ببرند.

اما اغلب ایرانیان ترجیح می‌دهند که مجوز تجاری برای تاسیس شرکت خود در دبی بگیرند؛ زیرا با این مجوز مالکیت ۱۰۰ درصد شرکت خود را دارا هستند و نیازی به یک شریک اماراتی ندارند. به‌همین علت مجوز تجاری برای ایرانی‌ها بهترین نوع مجوز برای ثبت شرکت محسوب می‌شود.

آشنایی با مراحل ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان

با داشتن اطلاعات کافی درباره مراحل ثبت شرکت در دبی، راه اندازی شرکت برای شما آسان خواهد شد. تاسیس شرکت برای ایرانیان در دبی به‌مانند سایر ملل بوده و شامل مراحل زیر است:

  • ابتدا فعالیت اصلی کسب و کار خود را مشخص کنید تا بتوانید مجوز مورد نیاز را بگیرید.
  • در مرحله بعدی ساختار حقوقی متناسب را بر اساس نوع کسب و کار خود برگزینید.
  • در این مرحله باید نام تجاری برای شرکت خود انتخاب کنید که با فعالیت شما مرتبط باشد.
  • سپس یک مکان مناسب برای فعالیت خود انتخاب فرمایید.
  • در این مرحله جهت گرفتن مجوزهای لازم بر اساس نوع شرکت خود درخواست‌های لازم را ارائه دهید.
  • فرآیند دریافت ویزا را شروع کنید.
  • سپس کارت شناسایی امارات بگیرید.
  • در بانکی در امارات حساب بانکی باز کنید تا تمام تراکنش‌های مالی خود را در این بانک انجام دهید.
ثبت شرکت در دبی

کلام آخر

ثبت شرکت در دبی به‌ویژه برای ایرانیان فرصت‌های شغلی بی‌نظیری را برای سرمایه‌گذاری، گسترش کسب  و کار و دستیابی به مزایایی نظیر امکان اخذ اقامت، مالیات صفر، امنیت سرمایه‌گذاری، قوانین تجاری منعطف و… فراهم خواهد کرد. در کل تاسیس شرکت در شهر بی‌نظیر دبی یک فرصت طلایی برای تحقق رویاهای شماست که با برنامه‌ریزی دقیق و مشاوره با افراد متخصص به‌راحتی ممکن خواهد بود.

ثبت دیدگاه

Your email address will not be published.

  • جست و جوی پیشرفته

    0 درهم تا 500,000,000 درهم

  • لیست املاک

مقایسه لیست ها