نتایج جستجوی شما

اطلاعاتی در مورد ثبت شرکت دبی

نوشته شده توسط admin در ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
۰

امارات کشوری با قابلیت‌های بسیار زیاد برای ایجاد انواع فعالیت‌های تجاری، خدماتی، صنعتی و… است. این کشور با وجود دولتی کارآمد که قوانین ساده‌ای را در نظر گرفته است، بسترهای پیشرفت را برای سرمایه‎گذاران به‌راحتی ممکن خواهد کرد. ثبت شرکت دبی یک دستاورد بزرگ در کشور امارات و شهر زیبای دبی است که سبب پیشرفت و رونق در کسب و کار شما خواهد شد. در سال‌های اخیر ثبت شرکت در دبی به میزان زیادی با افزایش روبرو بوده و علت این قضیه قوانین تجاری ساده این کشور مانند مالکیت ۱۰۰ درصد، معاف از مالیات، دستیابی به بازارهای جهانی و… است. اگر به‌دنبال اخذ اقامت دبی یا انجام کسب و کار در این شهر هستید، ما را تا پایان این مطلب همراهی فرمایید.

آیا با ثبت شرکت دبی میتوان اقامت دریافت کرد؟

کشور امارات برای مهاجرت به کشورش قوانین سختگیرانه‌ای دارد؛ اما با ثبت شرکت در دبی به‌راحتی می‌توانید اقدام به اخذ اقامت در این کشور کنید. در واقع ثبت شرکت دبی یکی از روش‌های بسیار سریع و کم ریسک برای اقامت در شهر دبی و کشور امارات محسوب می‌شود.

دبی بهترین مکان برای ثبت شرکت است؛ زیرا این شهر از نظر اقتصادی کاملا شناخته شده است و بیشتر افرادی که تاجر یا سرمایه‌گذار هستند در دبی به فعالیت مشغولند. علت اینکه تاجران و سرمایه‌گذاران دبی را انتخاب می‌کنند این بوده که این شهر از بنادر بزرگ، راه‌های آبی مسافراتی به سایر کشورها و فرودگاه‌های مهم برخوردار است.

معرفی شرایط ثبت شرکت در دبی در سال ۲۰۲۴ برای ایرانیها

امروزه برای ثبت شرکت در شهر دبی دیگر به یک اسپانسر محلی نیازی ندارید و همین علت باعث شده تا افراد زیادی تمایل به ثبت شرکت در دبی داشته باشند تا از این طریق هم به کسب و کار خود رونق دهند و هم اقامت دبی را دریافت کنند. یکی از شرایط ثبت شرکت برای ایرانی‌ها، اخذ مجوزهای لازم است. بعد از دریافت مجوزهای لازم باید یک نام تجاری برای شرکت خود انتخاب کنید که به فعالیت شرکت شما مرتبط باشد. بعد از ثبت شرکت هم  باید یک حساب بانکی در این شهر افتتاح فرمایید تا بتوانید شروع به کار کنید. البته ثبت شرکت دبی با توجه به شرایط هر فرد و نوع شرکتی که قرار است، ثبت کند، متفاوت خواهد بود؛ اما در کل شرایط زیر را برای ثبت شرکت در دبی باید رعایت کنید:

  • حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر سن ۶۰ سال در نظر بگیرید.
  • ارائه دادن اساسنامه اولیه نیز یکی از شرایط ثبت شرکت دبی است.
  • برای پرداخت هزینه‌های شرکت باید از تمکن مالی کافی برخوردار باشید.
  • دارا بودن ویزای معتبر امارات نیز یکی از شرایط است.
  • باید یک بیزنس پلن کامل و جامع برای ثبت شرکت در دبی داشته باشید.
  • و…

چه مجوزهایی برای ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان صادر میشود؟

شما برای ثبت شرکت دبی می‌توانید در این شهر مجوزهای مختلفی را دریافت کنید. البته اداره توسعه اقتصادی دبی برای ثبت شرکت در این شهر ۴ نوع پروانه کسب به سرمایه‌گذاران اعطا خواهد کرد که عبارتند از:

مجوز حرفهای: این مجوز مخصوص مشاغل خدماتی و مشاغلی بوده که به تحصیلات آکادمیک، توانایی‌هایی ذهنی و روش‌هایی دقیق و علمی نیازمند هستند.

مجوز خدماتی: این مجوز برای افرادی صادر می‌شود که قصد دارند در دبی شرکت‌هایی نظیر تعمیرات، آرایشگری، لوله کشی و … را راه‌اندازی کنند.

مجوز تجاری: این مجوز برای کسب و کارهای تجاری و واردات و صادرات برای سرمایه‌گذاران ثبت شرکت دبی صادر خواهد شد.

مجوز صنعتی: این مجوز برای افرادی که قصد برپایی شرکت‌های صنعتی و کارخانه‌های تولیدی در این شهر را دارند، صادر می‌شود.

مدت زمان ثبت شرکت در دبی چقدر است؟

مدت زمان ثبت شرکت دبی با توجه به عواملی نظیر نوع فعالیت شرکت، پیچیدگی‌های اداری و سرعت عمل شرکت خدماتی انتخابی شما متفاوت خواهد بود؛ اما معمولا این پروسه چیزی بین ۱۰ الی ۳۰ روز کاری به‌طول خواهد انجامید. این بازه زمانی شامل مراحل مختلفی مانند آماده‌سازی مدارک، بررسی مدارک توسط سازمان‌های مربوطه، صدور مجوز و اخذ اقامت است.

کلام آخر

افزایش سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت دبی در این شهر نشان از این دارد که این شهر و کشور امارات فضایی مناسب برای سرمایه‌گذاری و زندگی در یک کشور پیشرفته عربی محسوب می‎‌شود. شما نیز می‌توانید با سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در دبی از مزایای کار و زندگی در این شهر که اخذ اقامت، عدم نیاز به مدرک زبان، مالکیت ۱۰۰ درصد، معاف از مالیات و … است، بهره‌مند شوید.

ثبت دیدگاه

Your email address will not be published.

  • جست و جوی پیشرفته

    0 درهم تا 500,000,000 درهم

  • لیست املاک

مقایسه لیست ها