نتایج جستجوی شما

اجاره آپارتمان در دبی

نوشته شده توسط سون سنچری در ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
۰

این روزها دبی به یک کانون بین المللی تبدیل شده است و به‌دلیل گران بودن ملک در این شهر اجاره آپارتمان در دبی مساله بسیار مهمی در صورت مهاجرت به این کشور است که باید به‌دقت آن را بررسی کنید و با آگاهی کامل در این زمینه حرکت فرمایید تا دچار ضرر و زیان مالی نشوید. قیمت ملک در دبی بالاست و به همین دلیل بیش از ۷۰ درصد مردم این شهر اجاره نشین هستند. ممکن است، شما نیز از جمله افرادی باشید که قصد دارید یک زندگی جدیدی در این شهر شروع کنید و به دنبال اجاره ملک در دبی هستید، به همین دلیل ما در سون سنچری به شما پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با اجاره ملک و به‌خصوص آپارتمان در دبی با ما همراه باشید.

اجاره آپارتمان در دبی

عوامل موثر بر قیمت اجاره آپارتمان در دبی

فاکتورها و عوامل زیادی بر اجاره ملک در دبی موثر هستند که عبارتند از:

  • متراژ آپارتمان

هرچقدر متراژ آپارتمان بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود.

  • نقشه آپارتمان

طراحی و نقشه ساختمان یکی از عوامل موثر بر قیمت اجاره ملک دبی است.

  • کیفیت آپارتمان

سن آپارتمان یکی دیگر از عوامل موثر بر اجاره آپارتمان در این شهر است.

  • منظره آپارتمان

آپارتمان‌هایی که دارای منظره بهتری هستند، اغلب گران‌تر می‌باشند.

  • مبله یا غیر مبله بودن آپارتمان

خانه‌هایی که مبله هستند با قیمت بالاتری اجاره می‌روند.

  • موقعیت مکانی آپارتمان

در مناطق اصلی این شهر و برای نمونه کنار مناطق ساحلی آن، هزینه اجاره ملک در دبی بیشتر است.

اجاره آپارتمان در دبی

انواع آپارتمان برای اجاره در دبی

اولین چالشی که با مهاجرت به این شهر زیبا با آن مواجه خواهید شد، اجاره ملک در دبی است؛ زیرا قبل از اجاره باید با صفر تا صد آن آشنایی داشته باشید. برای نمونه انواع آپارتمان در دبی وجود دارند که به شرح زیرند:

  1. اجاره استودیو آپارتمان در دبی

استودیو آپارتمان یک گزینه عالی برای اجاره ملک در دبی است و دارای یک اتاق مرکزی برای اهداف گوناگون بوده و همچنین فضایی برای استراحت دارد و دارای اتاق و آشپزخانه نیز است.

  • اجاره آپارتمان باغدار در دبی

یکی دیگر از انواع آپارتمان اجاره‌ای در دبی، این مدل آپارتمان است که معمولا در طبقه همکف یک مجتمع آپارتمانی قرار دارد و به ساکنین امکان اجازه ورود به باغ را می‌دهد.

  • اجاره ملک تو در تو در دبی

دکوراسیون این آپارتمان به‌گونه‌ای است که آن را متمایز کرده است. این آپارتمان دارای یک راهرو بوده که با آن به فضای پشت دسترسی خواهید داشت. اتاق‌های این آپارتمان در یک سمت لابی قرار دارند. آشپزخانه و سالن پذیرایی در سمت جلوی انباری و اتاق‌های این آپارتمان در فضای پشتی قرار دارند.

  • اجاره ملک یک خوابه در دبی

این مدل آپارتمان برای افراد مجرد و خانواده‌های کم جمعیت یک گزینه عالی است.

  • اجاره ملک دو خوابه در دبی

اجاره آپارتمان دبی با دو خواب برای خانواده‌هایی که یک الی دو فرزند دارند، مناسب است.

  • اجاره ملک سه خوابه در دبی

اگر به‌دنبال فضای بزرگ برای خانواده خود هستید و مشکل مالی ندارید، آپارتمان سه خوابه گزینه بهتری برای شماست.

اجاره آپارتمان در دبی

مدت زمان اجاره آپارتمان در دبی و دیپازیت

اجاره خانه در دبی به‌صورت روزانه هم ممکن است؛ اما اصولا به‌صورت شش ماهه و یکساله انجام می‌شود. مستاجران پس از اتمام قرارداد اجاره آپارتمان دبی می‌توانند دوباره قرارداد خود را تمدید کنند. اجاره کنندگان باید ۵ درصد از کل مبلغ کرایه آپارتمان را به مالک به‎‌عنوان بیعانه پرداخت کنند.

مالکان، این ۵ درصد از مبلغ اجاره را در نزد خود نگه می‎‌دارند تا در صورت بروز خسارت وارده بر آپارتمان از سوی مستاجران تضمینی برای پرداخت خسارت وجود داشته باشد. در ضمن برای تخلیه آپارتمان و تمدید قرارداد، مستاجر بایستی حتما ۱ الی ۲ ماه قبل از اتمام قرارداد، مالک آپارتمان را از تصمیم خود آگاه سازند.

کلام آخر

اگر قصد مهاجرت به شهر دبی را دارید، قطعا اولین چالش شما اجاره ملک در دبی خواهد بود. بنابراین نیاز دارید، بدانید چه عواملی بر قیمت اجاره آپارتمان دبی موثر هستند و مدت زمان اجاره در این شهر چگونه است و چرا مالکان در این شهر ۵ درصد از مبلغ اجاره آپارتمان را در نزد خود نگه می‌دارند. در ضمن انواع آپارتمان در دبی وجود دارد که با توجه به بودجه و نیاز خود می‌توانید اقدام به اجاره آن‌ها نمایید.

ثبت دیدگاه

Your email address will not be published.

مقایسه لیست ها