نتایج جستجوی شما

شرکت دانوب دبی

نوشته شده توسط سون سنچری در ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
۰

شرکت دانوب دبی یکی از توسعه‌دهندگان پیشرو املاک در امارات است که تاکنون با اجرای ده‌ها پروژه موفق مسکونی و تجاری توانسته بازار املاک و مستغلات امارات را متحول کند، به طوری که امروزه به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های ساخت‌وساز در امارات شناخته می‌شود. طراحی‌های نوآورانه و استفاده از مصالح باکیفیت، تجربه زندگی بی‌نظیری را برای افراد رقم می‌زند. این شرکت همواره نیازهای متفاوت مشتریان را در اولویت فعالیت خود قرار می‌دهد و از جایگاه ویژه‌ای در میان سازندگان املاک در منطقه برخوردار است. برای آشنایی بیشتر با دانوب و پروژه‌های متنوع آن با سون سنچری همراه باشید.

معرفی شرکت دانوب دبی

شرکت ساختمانی دانوب در سال ۱۹۹۳ میلادی تاسیس شد. این شرکت را به دلیل تمرکز بر نوآوری، کیفیت بالا و اجرای پروژه‌های متنوع به عنوان یکی از پیشگامان صنعت ساخت‌و‌ساز در امارات می‌شناسند. مزایای متعدد شرکت عمرانی دانوب اعم از سازه‌های باکیفیت، طراحی‌های مدرن، استفاده از مصالح مرغوب، قیمت‌های اقتصادی، امکان پرداخت اقساطی و ارائه خدمات پس از فروش عالی، آن را به گزینه‌ای محبوب برای خریداران ملک در دبی تبدیل می‌کند. امروزه دانوب جزو ۵ شرکت برتر ساختمانی در دبی بوده و بیش از ۵۰ جایزه بین‌المللی در حوزه ساخت‌و‌ساز دریافت کرده است. ناگفته نماند که دانوب علاوه بر توسعه املاک و مستغلات، از تولیدکنندگان مطرح مصالح ساختمانی نیز محسوب می‌شود؛ به طوری که محصولات خود را به بیشتر از ۴۰ کشور در جهان صادر می‌کند.

پروژه‌های شاخص شرکت سازنده دانوب

شرکت دانوب در طول فعالیت درخشان خود موفق به اجرای بیش از ده‌ها پروژه باشکوه در مناطق مختلف دبی شده که از جمله آن‌ها می‌توان مجتمع‌های تجاری مدرن، برج‌های مسکونی شیک، ویلاهای مجلل و هتل‌های لوکس را نام برد. ناگفته نماند که دانوب با هدف سهولت خرید خانه برای اقشار مختلف جامعه، امکان خرید اقساطی آن را پس از تحویل ملک فراهم کرده است. در مجموع این شرکت سابقه طولانی در ساخت و توسعه پروژه‌های ساخت‌وساز در دبی دارد که در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت:

شرکت دانوب دبی

آپارتمان‌ میراکلز

به عنوان اولین مورد می‌توان به پروژه مسکونی میراکلز (Miraclz) اشاره کرد که شامل آپارتمان‌های استودیو و واحد‌های ۱ یا ۲ خوابه است. میراکلز را می‌توان فراتر از آپارتمان‌های معمولی دانست، چرا که مبله بودن آپارتمان‌ها و استفاده از کاناپه‌های قابل تبدیل به تخت اروپایی منجر به صرفه‌جویی در فضای واحد می‌شود. همچنین موقعیت مکانی عالی میرکلز از جمله نقاط قوت آن است. این آپارتمان در منطقه آرجان قرار دارد و تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به میراکل گاردن که یکی از جاذبه‌های گردشگری دبی است دسترسی داشته باشید.

شرکت دانوب دبی

برج بیز ساخته شده توسط شرکت دانوب دبی

برج بیز (Bayz) یکی دیگر از پروژه‌های مسکونی شاخص شرکت دانوب است. این برج در منطقه بیزینس بی، قرار دارد که به عنوان قلب تپنده تجارت در دبی شناخته می‌شود و در نزدیکی آن مدارس، پارک‌های سرسبز، مترو، مراکز خرده‌فروشی و سینمای ریل قرار دارند. آپارتمان‌های مبله بیز با لوازم جانبی کلاسیک مجهز شده‌اند و گویی برگرفته از طراحی‌های زیبای ایتالیایی هستند. در بالکن‌های دلباز این واحدها می‌توانید ساعت‌ها به تماشای دبی کانال و برج خلیفه بنشینید و از آن لذت ببرید.

شرکت دانوب دبی

آپارتمان رسورتز

رسورترز (Restortz) یکی دیگر از آپارتما‌ن‌های مجلل ساخته شده توسط شرکت دانوب است که در مجتمع زیبای آرجان در کنار میراکل گاردن قرار دارد. این پروژه دارای گنبد باشکوهی در بلوک مرکزی است و به نوعی الهام گرفته از موزه دومو در شهر فلورانس می‌باشد. پروژه رسورتز شامل آپارتمان‌های کاملاً مبله با ۱، ۲ و ۳ خوابه می‌شود که فرصت زندگی در محیط رویایی را به افراد هدیه می‌دهد. باغ‌های سرسبز، استخر مجهز، مدارس متعدد و مراکز خرید عالی از جمله مزایای مهم آن‌ هستند.

نتیجه‌گیری

شرکت دانوب همواره در تلاش برای توسعه فعالیت‌های خود در سراسر جهان است و بدون شک این شرکت با فعالیت‌های مستمر در زمینه ساخت‌وساز، آینده روشنی در این صنعت خواهد داشت. با نگاهی کوتاه بر رویکرد شرکت عمرانی دانوب در اجرای پروژه‌های متنوع دریافتید که این شرکت با هدف بهبود کیفیت زندگی مشتریان خود فعالیت می‌کند و تنها رضایت آن‌ها را مبنای کار خویش قرار می‌دهد. ناگفته نماند که موارد نام‌برده شده تنها گوشه‌ای کوچک از پروژه‌های متعدد این شرکت هستند و نباید تنها به آن‌ها اکتفا کرد. چنانچه مایل به کسب اطلاعات درباره سایر پروژه‌های این شرکت هستید می‌توانید با مشاوران مجرب ما در سون سنچری در ارتباط باشید‌.

ثبت دیدگاه

Your email address will not be published.

مقایسه لیست ها